Birželio 14 dieną II ir III klasių mokinių biologijos ir chemijos pamokos vyko Botanikos sode.
Botanikos sodo darbuotoja supažindino mokinius su botanikos sodo istorija, kolekcijomis, pristatė įdomiausius kolekcijų augalus.
Mokiniams taip pat buvo pademonstruoti skirtingų ekologinių strategijų augalai (konkurentai – C; strestolerantai – S; ruderalai – R, tarpinių strategijų augalai – C-R-S ir pan.), jų struktūros bruožai, ypatingą dėmesį skiriant strestolerantiškų augalų prisitaikymams prie vandens deficito. Pademonstruoti tokie augalų prisitaikymai vandens deficitui kaip lapų redukcija, susuktalapiškumas, o taip pat ramstinių audinių gausa, epidermio plaukelių gausa (pastarieji demonstruoti naudojant mikroskopą). Ekskursija vaizdžiai pailiustravo kodėl skirtingų sąlygų augavietėse vyrauja skirtingų strategijų augalai ir formuojasi skirtingos augalų bendrijos bei kaip keičiasi augalai vykstat bendrijų kaitai (sukcesijai). Galiausiai pademonstruoti ir aptarti įdomūs bendrijų ekologijos atvejai: po pažeidimų susiformavusi ruderalinių augalų bendrija ir konkurencinio išstūmimo principas (Gauzės principas) kai esant azotu turtingam substratui įsigali didžioji dilgėlė (C-R augalas).