Tarp visų Europos sąjungos valstybėse esančių ir vykdančių tarptautinio EPAS (European Parliament Ambassador School) projekto programą mokyklų jau ketvirti metai yra ir mūsų Konservatorija. Gavusi pasiūlymą iš kroatės mokytojos į „EPAS teachers“ FB grupę (susijungus mokiniams iš septynių ES šalių mokyklų originaliai paminėti Europos dieną), juo pasidalinau su mokytoja Rasa Oberhaus. Jos žaibiška ir pozityvi reakcija ir nulėmė sėkmę. Nuo vakar mes tapome oficialiais šio projekto partneriais.
Vakar ZOOM programoje susijungė visų projekte dalyvaujančių mokyklų komandos iš Kroatijos, Vengrijos, Austrijos, Latvijos, Portugalijos, Lietuvos. Vienintelių švedų nebuvo, jiems – atostogos Bet mums – irgi atostogos . Piko metu ekrane pamačiau maksimalų dalyvių skaičių – 100. Projekto koordinatorė ir sumanytoja mokytoja Marina iš Kroatijos puikiai moderavo susitikimą. Projekto tikslas – paminėti Europos dieną, uždaviniai – Discord programoje, bendraujant visų šalių mokiniams, kurie pagal temas (pvz.: nacionaliniai simboliai, tradicijos, maistas ir gėrimai ir pan.) jau suskirstyti į devynias grupes, paruošti bendrus skaitmeninius plakatus. Galutinis produktas – filmas, kuris bus patalpintas į e-Twinning platformą. Startas – balandžio 12 d.
Projektą administruoja mokytoja Rasa Oberhaus, jai padeda mokytoja Lilija Grigaitytė. Projekte dalyvauja aštuoniolika I-IV klasių mokinių. Džiaugiuosi mokinių drąsa užduoti tiesioginius klausimus. Puiki tartis Mus išgirdo Europa!
Vakar pirmąjį susitikimą baigėm jau po 20.00 val., bet mūsų mokiniai dar ilgai „mezgė“ virtualius pokalbius Discord‘e. Naktį į Messenger grupę „įkrito“ abiejų mokytojų palinkėjimas – taip ir tęskite, nebūkite drovūs, susiraskite draugų, tada darbas bus lengvas! Ir ačiū, kad esame puiki komanda!
#MEPALietuva
#EPAambassadorSchool
Klaipėdos Stasio Šimkaus konservatorija, PIKC Liepajas Muzikas, makslas un dizaina vidusskola ir Hakkı Dereköylü Güzel Sanatlar Lisesi, 3 muzikos mokyklos partnerės iš trijų šalių (Lietuvos, Latvijos, Turkijos) 2019 m. pradėjo dviejų metų trukmės Erasmus+ projektą „Developing professional knowledge, skills and competence for music students”. Šiame projekte muzikinės žinios apjungiamos su technologijomis, nes pagrindinė problema, kurią sprendžia šis projektas, yra ta, kad muzikos mokyklų mokiniai informacinių technologijų srityje turi nepakankamai žinių, įgūdžių ir kompetencijų, būtinų profesinei veiklai, laisvalaikio organizavimui. Šio projekto dalyviai – 15-18 metų amžiaus mokiniai.
Projekte numatyti trys susitikimai šalyse partnerėse. Pirmo susitikimo Latvijoje metu mokiniai informacinių technologijų pagalba mokysis pristatyti save, renginius, įsivertinti, tuo pačiu sužinos apie partnerių šalių muzikos kultūrą. Antrame susitikime, kuris numatytas Lietuvoje, mokiniai mokysis naudoti muzikos įrašų programas, tuo pačiu gilins žinias apie partnerių šalių bei muzikos kultūrą. Trečiame susitikime Turkijoje dalyviai mokysis saugiai naudoti socialinius tinklus.
Projekte numatytos parengiamosios ir mokymosi veiklos. Parengiamosios veiklos – tai susitikimų medžiagos sklaida, pasiruošimas prieš susitikimus, susitikimų programų suderinimas bei vasaros stovyklos kiekvienoje šalyje (numatytos projekto pabaigoje). Mokymosi veiklose dalyvaus 63 mokiniai, jose taikomi inovatyvūs metodai, tokie kaip: CLIL (susitikimai, namų darbų užduotys, ruošiamos anglų kalba), simuliacija (simuliacijos metodas taikomas vedant integruotas pamokas), „mokymasis veikiant”, grupinis ir individualus darbas, diskusija, patyriminės užduotys.
Projektui pasibaigus, dalyviai naudos informacines technologijas, reikalingas muzikinių sričių profesijų darbui (muzikos įrašų programos ir pan.), ieškant darbo (CV, motyvacinis laiškas), organizuojant vakarus, renginius (QR kodas, Youthpass), bendraus su kitų šalių mokiniais, bus labiau motyvuoti IT ir kitose pamokose. Mokyklos partnerės įves/papildys informacinių technologijų pamokas (arba kompiuterinės muzikos technologijų pamokas) garso inžinerijos dalyku, naujais metodais ir pan.
Daugiau informacijos projekto puslapyje: https://depksc.weebly.com/