#ErasmusPlus
Gegužės 30 d. kartu su partneriu, Denizli (Turkija) Hakki Derekoylu Guzel Sanatlar Lisesi mokykla, pradėjome vykdyti tarptautinės Erasmus+ programos projekto „Improving the quality of teaching by improving language learning and sharing the best praktice of Klaipėda Stasys Šimkus Conservatory“ veiklas.
Buvome iškilmingai sutikti mokykloje. Turkų mokytojai, dirbantys projekte, atliko kelis muzikinius kūrinius (vokalas, smuikas, baglama). Atatarėmė muzika ir mes, buvome paruošę lietuvišką ir turkišką dainas, mums akompanavo perkusija ir kanklės.
Mūsų projekte, kuris apima muzikos, teatro ir užsienio kalbų veiklas, kartu su mumis (3 mokytojais ir 8 mokiniais) iš Denizli mokyklos dalyvaus 10 mokinių ir 3 mokytojai. Bet norinčių yra daugiau. Mokiniai prieina prie mūsų ir reiškia norą muzikuoti kartu su mumis
Balandžio 19 d. Konservatorijos pedagogų posėdyje Asta Anduleit ir Gitana Motiejaitė bendruomenei pristatė apibendrintą informaciją iš darbo stebėjimo vizito Italijoje, Capua mieste, Luigi Garofano licėjuje.
Pristatė stebėtas pamokas, mokymosi erdves, aptarė informaciją apie ugdymo proceso organizavimą licėjuje, pasidalino įgyta patirtimi stebint licėjuje organizuotas prevencines veiklas ir projektus.
#akyakamuğla #hierapolispamukkale
#ErasmusPlus programa. Projektas „Improving the quality of teaching by improving language learning and sharing the best practice of Klaipėda Stasys Šimkus Conservatory“ (projekto partneris - Denizli (Turkija) Hakki Derekoylu Guzel Sanatlar Lisesi mokykla).
Po dinamiškų repeticijų, kurios vyko keturias dienas, sulaukėme ir pramogų - puikiai Turkijos partnerių suorganizuotų išvykų į nuostabias gamtos vietas.
Šeštadienį aplankėme Hierapolį ir Pamukalės versmes (įrašyta į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą). Hierapolyje išlikęs imperatoriaus Adriano laikų amfiteatras, dveji miesto vartai, vėlyvojo helėninio laikotarpio Apolono šventykla ir kiti žmonijos sukurti statiniai. Amfiteatre, kuris, pasak mūsų charizmatiškojo gido, yra vienas didžiausių ir įspūdingiausių Antikos laikotarpio teatrų visoje Europoje, mes, norėdami įsitikinti, ar akustika tikrai puiki, sudainavome „Mas Que Nada“. Skambėjo, nufilmavome. Pamukalėje visi norintys braidė įvairaus dydžio gamtos sukurtuose baseinėliuose ir maudėsi Kleopatros mineraliniuose vandenyse (gido informacija – jaunina tas vanduo☺). Tad, viso pasaulio žmonės iš vandenų lipo ir jaunesni, ir gražesni ☺. Šioje kelionėje, kaip ir pačiose Bossa Novos žanro dainose, daug kas siejasi su vandeniu. Galvoje jau įsitvirtinto būsimo performanso pavadinimas „Singing Waters of Bossa Nova“.
Sekmadienį – nuostabus Akyaka rajonas Muğla, viena lankomiausių turistų atostogų vietų. Panašus į mūsų Nidą – švarus, ant Egėjo jūros kranto, namai tik baltos spalvos, jie pagaminti iš medžio, nes saugoma privaloma architektūra. Azakos upė, ištekanti iš kalnų, Akyaka mieste turi žavią aplinką ir ramią srovę, kuri nutekina neigiamą energiją. Iš ten kartu su turistais iš viso pasaulio turistiniu laivu išplaukėme į Egėjo jūrą. Kelionėje mus lydėjo trys turkų mokytojai, kurie yra nuostabūs! Maudynės – įsimintiniausia! Iš laivo – tiesiai į jūrą. Ir taip – šešis kartus. Didžiausią įspūdį paliko musulmonės, kurios maudėsi su burkomis (burką islamą išpažįstanti moteris gali nusivilkti tik būdama savo namuose). Grįžom naktį, pavargę, saulės perkaitintą odą vėsindami drėgnais rankšluosčiais. Denizlio mieste lijo.
Birželio 7 d. dalyvavome konferencijoje „Ugdymo kokybės gerinimas Klaipėdos Stasio Šimkaus konservatorijoje vykdant Erasmus plius projektą“ ir dalinomės gerąja patirtimi su Kauno Juozo Gruodžio konservatorijos mokytojais. Konferencijoje pristatėme Erasmus+ projektų naudingumą mokykloms ir mokytojų kvalifikacijos tobulinimui. Direktorė Renata Krikščiūnaitė-Barcevičienė ir etikos vyr. mokytoja Gitana Motiejaitė detaliai pristatė žinias, gautas Erasmus+ kursuose – švietimo sistemų Suomijoje ir Estijoje geriausius pavyzdžius ir šių šalių lyginamąją analizę. Muzikinį ugdymą organizuojančio skyriaus vedėja Edita Ambrozaitienė ir mokytoja Ieva Šličiuvienė parengė pranešimą „Emocinio intelekto metodų naudingumas ugdymo procese. Koučingo reikšmė tobulinant mokinių ir mokytojų bendradarbiavimą“.
Smagu, jog kolegos iš Kauno domėjosi šiomis temomis, kėlė klausimus, diskutavo, buvo aktyvūs klausytojai.
Dėkojame Juozo Gruodžio konservatorijos administracijai ir visiems mokytojams už galimybę dalintis savo patirtimi jų draugiškoje bendruomenėje.