Balandžio 27d. muzikinį ugdymą organizuojančio skyriaus vedėja Edita Ambrozaitienė ir Ieva Šličiuvienė dalyvavo nuotolinėje tarptautinėje konferencijoje "Vaiko asmenybės ugdymo raida. Problemos ir jų sprendimai".  Konferenciją organizavo Klaipėdos Jeronimo Kačinsko muzikos mokykla. Dalyvavo kolegos iš Latvijos, Vokietijos, gausiai prisijungė mokytojai ir iš kitų Lietuvos mokyklų.  Mokytojos pristatė ERASMUS+ projektą „Ugdymo kokybės gerinimas Klaipėdos Stasio Šimkaus konservatorijoje“. Pasidalino Erasmus+ organizuotuose kursuose  įgytomis žiniomis  ir  pristatė pranešimą "Emocinis intelektas ir koučingas mokiniams, mokytojams ir bendruomenei". Konferencijos dalyviai užpildė dalyvių anketas ir  labai palankiai atsiliepė apie naują pateiktą medžiagą.  Džiaugiamės projektų ir bendradarbiavimo  teikiama nauda ir galimybe plėsti savo akiratį.

#ErasmusPlus programa. Projektas „Improving the quality of teaching by improving language learning and sharing the best practice of Klaipėda Stasys Šimkus Conservatory“ (projekto partneris - Denizli (Turkija) Hakki Derekoylu Guzel Sanatlar Lisesi mokykla).

Birželio 10 d. po ilgos, apie 22 valandas trukusios kelionės iš Turkijos, grįžome namo. Birželio 15 d. į Konservatoriją pasikvietėm draugus (Kretingos S. Daukanto progimnazijos ir Klaipėdos rajono Endriejavo pagrindinės mokyklos mokytojus ir mokinius) ir jiems bei mūsų mokyklos mokiniams papasakojom apie projektą ir Bossa Novos muzikos žanrą. Rodėme ištraukas iš nufilmuoto muzikinio spektaklio „Singing Waters of Bossa Nova“, kurį Denizlio mokykloje sukūrėme kartu su Turkijos mokiniais. Projekto dalyviai papasakojo apie puikų laisvalaikį ir draugystę. Atsakė į žiūrovų užduotus klausimus. Džiugino, kad po įvykusių projekto veiklų, kai kuriems iš dalyvių sustiprėjo motyvacija mokytis užsienio kalbų . Atlikome kelias Bossa Novos dainas, vieną iš jų, "Mas que nada“, ir žiūrovai (portugališkai) dainavo kartu. Viliamės, kad pavasariop, baigiantis projektui, mes kalbėsime portugalų kalba A.1.1. lygyje .

Dovanos projekto dalyviams ir žiūrovams, teisingai atsakiusiems į užduotus klausimus, buvo susietos su Antonio Carlos Jobim sukurta daina „Mergaitė iš Ipanemos“.

Ačiū Kretingos S. Daukanto progimnazijai, jos mokytojai taip pat paskleidė žinią apie mūsų tarptautinį projektą:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0ky28cwCs2zCRVayS1TM34YZme9QL7piR7kNmyCFjqu6SkbMCAzMkJRbbncsk6FaZl&id=117490976311378

Música conecta nações!

#ErasmusPlus programa. Projektas „Improving the quality of teaching by improving language learning and sharing the best practice of Klaipėda Stasys Šimkus Conservatory“ (projekto partneris - Denizli (Turkija) Hakki Derekoylu Guzel Sanatlar Lisesi mokykla).

Birželio 8 d. Denizli mokykloje įvyko muzikinio spektaklio „Dainuojantys Bossa Novos vandenys“ premjera. Šalia įvairių pozityvių emocijų visuomet šliejasi ir mažiau pozityvios – pavyzdžiui, liūdesys...Spektakliui sukurti kiekvienas atidavė dalelytę savęs, o spektaklis parodytas tik vieną kartą...Ištekėjo dainuojantys Bossa Novos vandenys. Kitoje, būsimoje projekto kelionėje, reikės ieškoti naujos idėjos, o ir mokiniai jau bus kiti...

#ErasmusPlus

Gegužės 30 d. kartu su partneriu, Denizli (Turkija) Hakki Derekoylu Guzel Sanatlar Lisesi mokykla, pradėjome vykdyti tarptautinės Erasmus+ programos projektoImproving the quality of teaching by improving language learning and sharing the best praktice of Klaipėda Stasys Šimkus Conservatory“ veiklas.

Buvome iškilmingai sutikti mokykloje. Turkų mokytojai, dirbantys projekte, atliko kelis muzikinius kūrinius (vokalas, smuikas, baglama). Atatarėmė muzika ir mes, buvome paruošę lietuvišką ir turkišką dainas, mums akompanavo perkusija ir kanklės.

Mūsų projekte, kuris apima muzikos, teatro ir užsienio kalbų veiklas, kartu su mumis (3 mokytojais ir 8 mokiniais) iš Denizli mokyklos dalyvaus 10 mokinių ir 3 mokytojai. Bet norinčių yra daugiau. Mokiniai prieina prie mūsų ir reiškia norą muzikuoti kartu su mumis

Balandžio 19 d. Konservatorijos pedagogų posėdyje Asta Anduleit ir Gitana Motiejaitė bendruomenei pristatė apibendrintą informaciją iš darbo stebėjimo vizito Italijoje, Capua mieste, Luigi Garofano licėjuje.

Pristatė stebėtas pamokas, mokymosi erdves, aptarė informaciją apie ugdymo proceso organizavimą licėjuje, pasidalino įgyta patirtimi stebint licėjuje organizuotas prevencines veiklas ir projektus.